fredag 27. september 2013

Gratis oppskriftshefter

Eg var så opptatt av å skryta av min fantastiske sjølbeherskelse i forrige blogg, at eg beint fram gløymte å fortella om den gledelige overraskelsen eg kom over på Jernbanen. For i våre dagar er det jammen ikkje mykje som er gratis, så gleda var ekstra stor når det stod ei stor korg utanfor butikken med gratis Lang-oppskrifter.


Så eg plukka med meg ei bunka, oppskrifter er jo alltid kjekt å ha. Og sjølv om det ikkje låg norsk oversettelse med til alle, så er det jo råd å hakka seg gjennom nokre engelske gloser om det skulle bli aktuelt.



I dette barnehefte var det til og med oppskrift på ammepute. Det har eg aldri sett før - artig og originalt!





Men, til tross for at det blei med ein pose med mønster heim, så kjøpte eg bare 1 garnnøste!

3 kommentarer:

  1. Glede meg til å få sjå i desse! Ha riktig god helg!

    SvarSlett
  2. Masse morro å bla i og strikke av her.
    God helg, kos deg med oppskrifter og strikking!

    SvarSlett
  3. Åh, lucky you Jane :) snille Linda gjorde meg oppmerksom på dette bladet i Bergen fjor sommer, og ja, jeg måtte jo ha det - angrer ikke et sekund, masse flott! Sikkert mye fint i disse også :) kos dæ

    SvarSlett