tirsdag 17. september 2013

Guttestrikkeboka

Så var Den Store Guttestrikkeboka komt i hus også her. Eg bestilte uten at det var mulig å sjå bilder, men ut i frå at det stort sett er overvekt av jenteoppskrifter rundt forbi så tenkte eg at denne var et must. Det var den strengt tatt ikkje.


Uff, nå høyres eg veldig kritisk ut, men denne blåste meg ikkje over ende med sin storslåtthet akkurat. Heilt greie modellar, (om enn litt få), fine bilder og lekkert design. Men, det er ikkje nok for å trollbinda denne stridige kjerringa her. Hadde eg vore strikkebokredaktør var det jammen ikkje mange bøker som hadde sluppe gjenom nålauga!


Eg synes det er gjort litt lettvindt, med få og enkle modellar som er strikka i mange fargevariantar og vist fram med ein drøss med bilder.



Og så var det veldig mange kortbukser her, og til et typisk vestlandsklima er ikkje det det mest praktiske til ettåringen.


Øhh, leggvarmerar til ein gutt. Der går vel grensa for meg. Trur det må bli forbeholdt jentene...
Mykje mulig at denne boka kanskje får høgare score hos ein litt meir bohemaktig strikkar/mamma. Eg er rett og slett for konservativ og praktisk til å kunna sjå nytten av alle plagga..


Eg handla boka hos ark.no og måtte der ut med vel 300 kroner. Og sjølv med ein fin layout så synes eg at eg fekk litt lite igjen for pengane samanlikna med ein del andre strikkebøker.

2 kommentarer:

  1. Eg sett pris på ærlige blogginnlegg! Hadde i grunn tenkt eg skulle kjøpa denne, men etter å ha lest innlegget ditt trur eg at eg sparar meg dei kronene =)

    SvarSlett
  2. Kjekt med ærlige tilbakemeldinger! Fikk lest meg nedover i bloggen, og er vel enig i flere av bok- og bladomtalene; MadeByMe har jeg alltid et håp om skal være fint, men lar det stå igjen på hylla... det blir litt mye rysjer og blonder for meg.

    SvarSlett