torsdag 26. september 2013

Sjølvbeherskelse på høgt nivå!

Eg pleie vera flink å belønna meg sjølv med besøk på garnbutikk når eg er på kontrollar på Haukeland, og det var heller ikkje noko unntak denne gongen. Forskjellen var bare at eg var innom garnbutikken først, og sjukehuset etterpå, og det er nok ikkje så lurt.
Eg kom nemlig ut med bare 1, ja du leste rett, 1 nøste! Og det var ikkje eit monsternøste ein gong, men eit vanleg 50-grams med Rowan Summerspun. Snakk om å beherska seg da!


Då har vel dei fleste konkludert med kor eg var innom også, nemlig på Norwegian Spirit, eller på Jernbanen som me seie. Kor i all verden har dei fått det butikknavnet frå? Eg kan vel knapt tenka meg noko som seie strikking mindre enn Norwegian Spirit.


Nøstet skal forresten bli ei hua til å matcha jakken til Madel. (Når den ein gong blir ferdig.) Jakken strikke eg litt fritt etter oppskrift av Sys Fredens, og då er det ikkje alltid at endringar går lika på skinner som eg hadde tenkt.
I oppskrifta skal knappestolpar strikkast for seg, og så syast på. Alle som kjenner meg veit at det er fullstendig utelukka å driva sy når det ikkje trengs, så eg strikkar knappestolpane på - 7 masker perlestrikk i kvar ende på pinnen. Her skal det også nokon knapphol, og å få dei til å stemma med avfelling oppe er ikkje alltid like lett. Ikkje var modellen våken heller når eg felte av, så det var dårleg med undervegsprøving.


Men, modellen, og den framtidige jakkeeigaren, vakna jo ein gong, og då var det prøving. Dessverre ikkje lika lett å få modellen til å stå i ro så eg kunne få et brukande bilde, men eg gjorde eit hederleg forsøk.


Konklusjonen er uansett at kragen er både for vid og høg, så den må rekkast opp.
I tillegg så ser eg at det ikkje vil skada å ha nokre omgangar meir på raglanfellinga før eg startar på sjølve kragen.
Me ryggar attende og prøver på nytt - forhåpentligvis snart i mål!

3 kommentarer:

  1. Jakken kommer til å bli kjempefin :)
    Ingen slinger i valsen hos deg -perfeksjonist som du er ;)

    SvarSlett
  2. det er selvbeherskelse ja.

    og resultatene blir nok nydeig skal du se

    SvarSlett
  3. Du har nok igjen for strevet, jakken blir perfekt!
    Nydeleg garn både i jakken og det nye nøstet :)

    SvarSlett