fredag 13. september 2013

Striper med stil

Eg har lenge tenkt på at eg ville strikka ein smalstripete tunika. Men, når ein strikke striper blir det ofta eit litt stygt hakk, eller ei forskyving, der ein byttar farge. Pirkete meg likar sjølvsagt ikkje dette, og ei løysing på problemet måtte finnast.


På nettet er det mange instruksjonsvideoar å finna, f.eks på youtube og inne på dei ulike strikkesidene. Pickles har mange gode, utan for mykje dill og snikksnakk, og det var her eg fann ei god løysing på stripeproblemet. Sjekk ut denne videoen HER, og du vil alltid få fine, jamne striper!


Reknar med at stripeovergangane blir endå jamnare etter vask, men eg er veldig fornøyd med resultatet. Ganske så fornøyd med fargevalget også. Dei temmelig kjipe grønnfargane gjorde seg i lag, så eg ser lys i tunnellen når det gjeld å få brukt opp Sisugarnet!

3 kommentarer:

  1. Takk! Akkurat det tipset jeg trengte nå :)

    SvarSlett
  2. Genial teknikk! Har brukt den selv med hell et par ganger.

    SvarSlett
  3. En enkel og grei løsning som gir et pent resultat!
    Det er kvalitet på arbeidene dine, Jane -alltid like nydelig utført!

    SvarSlett