lørdag 16. mars 2013

Alvorleg garngalskap

Med fare for å bli tvangsinnlagt skal eg nå visa kva eg har holdt på med store delar av denne veka.
Eg har hatt enorme mengder garn mellom fingrane, men faktisk ikkje strikka så mykje.

Det var når eg lørdag kveld skulle starta på nytt prosjekt, og ikkje kunna finna ein ting inne på garnrommet, at realiteten stirra meg i kvitauga! Jane, du må ta deg ein seriøs ryddesjau i denna galskapen, og få sortert alt garnet og mønstrane.

Og på eit trangt gjesterom er einaste måten å få alt ut først...




Galskapen lenge leve - eg klarte faktisk sjokkera meg sjølv litt med kor mykje 110 kilo garn faktisk er i volum. Og eldstejenta, som faktisk er over 1,50 høg, ser ganske liten ut oppi her.


Første dagen gjekk med til å tømma rommet, vaska og rydda der, og sist men ikkje minst, tørka utav 14 plastkassar som alle nøstene skulle oppi igjen.



For den som trudde at 14 plastkassar var nok, så tok dei feil. Eg måtte i tillegg ha 6 trådkorger, ein monstrumsvær plastbag og to sånne store vednett. (Forøvrig heilt frie for ved)


Eg gjekk jo på oppgaven med friskt mot - men det visna ganskje kjapt gitt. Syntes eg rydda og sorterte i det uendelige, kassane blei fullare og fullare, men haugen på golvet minka knapt. I tillegg så blei det jo sinnsjukt varmt under all ulla, det er nemlig varme i golvet!




Ei stund hadde eg mest lyst å setta meg ned å grina, det tok jo aldri slutt. Og eg sverga høglytt at eg ALDRI skulle handla meir garn igjen! Ironisk nok så kom det garn i posten den dagen gitt...


Eit par a-ha opplevelsar fekk eg meg. Eg hadde mindre raggegarn enn eg hadde trudd, og veldig lite Merino Extra Fine frå Drops.
Derimot så har eg alt for masse med nåke fælt partigarn/tilbudsgarn som eg i si tid handla på Sandnes Uldvarefabrikk. Problemet er jo at eg ikkje vett sånn heilt ka det garnet egentlig består av, antal meter, strikkefasthet e.l, for på banderolen står det bare Tilbudsgarn.


Skikkeleg vårstemning i eine trådkorga - kan bli knasiga sokkar av dette her!


Og så var eg endeleg, og utruleg nok i mål. Gangen var igjen ein ganske vanleg gang, og ikkje eit ullent hav!






Midt i oppstandelsen kom mannen min heim, som visstnok har slutta å bli sjokkert når det gjelde meg og garn, og eg sa til han og at eg ALDRI skulle handla meir garn!
"Det holde du ikkje til påske ein gong" fekk eg til svar. Tøff i trynet som eg var, litt høg på lykkefølelsen av å vera i mål, så strakk eg fram neven og spurte så kjekt; "Ska me vedda?"
Så eg håpar påsken kjem snart... Og at ting som alt er bestilt på nett ikkje telle med..

18 kommentarer:

  1. wow, det kan man si... va en del garn der ja..

    SvarSlett
  2. Jeg er imponert, både over mengden garn, men aller mest over hvor flink du var til å rydde!

    SvarSlett
  3. Oisann :-) Det var en del garn, ja. Men fy så flink du har vært. Og husk: The one who dies with the most yarn wins... ;-)

    SvarSlett
  4. Jeg er imponert! Både over mengden og ikke minst innsatsen i ryddinga :D

    SvarSlett
  5. For en prestasjon...! Og må sei eg vart litt glad, for trur endelig eg har møtt min overkvinne i garnbehaldning :) va sikkert en god følelse når du va ferdig vil eg tru :)

    SvarSlett
  6. Oioioi, det var ikke lite :p bra jobba! :-)

    SvarSlett
  7. Å, så mye herlig garn! Sikkert godt å få ryddet litt. Bra jobba!

    SvarSlett
  8. Oi da! Eg hadde opprydning tidlegare i år og syns eg hadde meir enn nok garn, men ser no at det berre var ein dråpe i havet.... ;) Tipper det var godt å få litt orden og oversikt! Godt jobba! :)

    SvarSlett
  9. Jeg har bare en ting og si - HERREGUD så mye garn!!!!! :O Men nå har du alt under kontroll igjen!, pent ryddet og sortert, så nå kan du bare hamstre inn litt mer! ;)

    SvarSlett
  10. Wow!! Her har du nok garn for en stund :)
    Så flink du har vært som har ryddet og sortert alt dette, det kreves sin dame :o) Nå kan du bare dukke ned i boksene og finne deg noe nytt å starte på ;)

    SvarSlett
  11. Og jeg som fikk høre at jeg hadde mye garn liggende... jeg har bare 2 plastkasser av den største størrelsen fulle... :-) Men mulighetene og mønstrene er mange med så mye garn liggende :-)

    SvarSlett
  12. Imponert!! Både over mengde garn og ein god ryddejobb!
    Lykke til med veddemålet, det er ennå 1,5 veke til påske ;))

    SvarSlett
  13. Wow, for en jobb! Ang. det tilbudsgarnet ditt, hvis du spør på Strikkesida, er det helt sikkert noen som vet :) Folk får jo hjelp til alt der! Bare et tips :)

    SvarSlett
  14. Hjelpe trøste, du kan jo starta garnutsalg:))))
    Du blir nok ikkje arbeidsledig med det første nei. Lykke til med veddemålet:)

    SvarSlett
  15. for en lykke, her kan vi alle som er garngale bare sukke tungt, tenk for en glede å se allt dette herlige garnet. neste steg er å drømme om alt det fine vi kan lage av det.
    tipper det er ganske mange som har slike mengder med garn, bare ikke villig til å innrømme det.. kos deg med det flotte garnet dit.
    påsken er der straks, mulig du må ha litt gult til påskearbeid....:)

    SvarSlett
  16. Så mye flott garn! Har også et ganske så stort lager - og det er jo masse kos med å planlegge alt man kan lage av alle skattene :-)

    SvarSlett
  17. Må si jeg er litt misunnelig -ikke på garnmengden vel og merke (jeg har ikke god nok lagringsplass....), men på den fine ordenen du har fått på lageret ditt :D

    SvarSlett
  18. Æ e så fasinert over kor mye garn vi damer klarer å samle opp :-) håper du klarer å lage super mye fint med alt det garnet :-)

    SvarSlett