lørdag 28. desember 2013

Slapp julestrikking

Eg innbilte meg jo at late juledagar skulle gjer at eg rakk å strikka så mykje, men det stemte ikkje. Dagane føyk avgårde, og siden det var mamma som stod ved grytene så skjønne eg ikkje heilt ka eg har dreve med... Siden sist helg har eg bare strikka halvannan sokk..



Og ein halv vest. Ikkje det heilt store med andre ord. Må vel klara å få ferdig desse to tinga før året er omme.


Labbegarnet eg strikke sokkane av har eg jo brukt før, men i denne fargen var det litt hardare og kvassare. Rart om fargen skal ha noko å seia egentleg. Men til slike grove arbeidssokkar duge det.


I dag blåse det så huset riste, og regnet bokstaveleg talt spyle ned ute. Me har komt til 28. desember, og eg innser at julå snart er forbi utan at den store julestemninga har omfavna meg. Trur det blei for travelt og kaotisk med oppussingsprosjekt sånn tett opp til jul. Men tenkte å roa alt ned i dag og gjer et forsøk på å henta fram litt stemning med den gode, gamle klassikaren Tante Pose!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar