onsdag 11. desember 2013

Den største gleda ein kan ha...

I går vart det ikkje nåken blogg. Eg måtte nemlig vaska. Argh, så irritert eg var. Blei jo endeleg ferdig sist veka med å vaska tak og veggar etter snikrane.  Begynte liksom å sjå enden på prosjekt gang. Så kjem dei for å setja opp ei foldedør og setja på dei siste listene.  Og med døra open og saga rett utanfor, så seie det seg jo sjøl kva eg måtte til med. Jo, nettopp. Vaska heile gangen på ny...
Så då vart det hverken strikking eller blogging i går.


For å prøva sprita opp det beksvarte humøret mitt tenkte eg at å handla julegaver til Sykehusbarn ville hjelpa. Og det gjorde det jammen!


Så nå har eg 20 gaver ferdig innpakka og klare til å sendast avgårde. Håpar verkeleg det kan gleda litt hos nåken små som må tilbringa julaften på sjukehus.


Og har du lyst å gi noko er det ikkje for seint. All info du treng finn du på nettsida til Sykehusbarn.

Fekk meg ein liten sjokkopplevelse i dag! Det er store hol i strikkepinnesamlinga mi! Kven hadde trudd det, med tanke på alle dei metrane med strikkepinnar eg har. Men pinne 6-7 er det lite av. Har nokon i bambus, med veldig mjuk vaier, men dei er ikkje brukande. Trur faktisk eg må satsa på Addi-pinnar i metall for at det skal vera nok hold i til så tjukt garn. Eller er det nokon som har andre tips å komma med?


Ikkje la julestria ta knekken på dåke, husk å strikka og pusta litt innimellom!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar