tirsdag 14. mai 2013

Med hjernen i fatle

Dette skulle vera ein kjekk blogg om kor langt eg var komt på genseren til Victoria, at armane var ferdige og fellinga opp mot halsen kunne starta.
Det kunne det ha vore, om eg ikkje hadde gått med hjernen i fatle.


For i det eg skal setta armane innpå rundpinnen i lag med bolen, så ser det ut som om armane er strikka så mykje tettare. Hmmm, ikkje så rart, siden eg hadde brukt pinne 4 på dei. Bolen hang fint og pynteleg på sin pinne nummer 5...

Ingen annan utveg enn å rekka opp... Fleire dagars strikking blei på kort tid omgjort til ein haug med noko som likna overkokt spagetti.  Så var det påan igjen....


Et lite lyspunkt i dag - kikka innom www.todamer.no og fant ut at her var det ein del godbitar på salg. For det første hadde dei Andes frå Garnstudio til omtrent halv pris - eit nydeleg garn til mange av Pickles sine oppskrifter.
Og så var det nye Alpakka - Silke garnet til Sandnes til introduksjonspris. Og eg kan lova at den prisen var ein ganske anna enn den eg betalte i butikken. Med andre ord - ikkje umulig at eg må ordra eit nøste og 37 derfrå.



6 kommentarer:

  1. Stakkars deg då! Sånt er verkeleg trasig!
    Men kjenner eg deg rett, får du også dette unna. :)
    Lykke til!

    Helsing Liv

    SvarSlett
  2. Ikke noe kjekt, men du frister meg med dette garnet.

    SvarSlett
  3. Slike uhell er fort gjort, Jane. Bare irriterende å måtte rekke opp...
    Men tenker at når genseren er ferdig og du ser på det flotte resultatet, så glemmer du fort opprekkingen :)
    Og du er en "kløpper" til å finne fram til gode garntilbud på nett ;)

    SvarSlett
  4. De andre haar sagt det meste, og jeg er så enig :) dette fikser du nok Jane :)

    SvarSlett
  5. hej,
    nejmen dette var da en "ikke strikke dag" for dig nej,
    har det vært mig så har jeg blitt så oppgitt og lei att jeg ikke har rørt strikkepinner og garn på LEEEENGEEE, MEN når jane strikke dame setter igang så går det unna selv om hun har gjort fejl her og der. du er en dyktig strikkar, du jane :-)
    fra "den magiske kluten"

    SvarSlett
  6. No trur eg eg må slutte å lese bloggen din, -her var eg på garnbutikk i går og kjøpe med meg en drøss nøster av nettopp sandnes sin alpakkasilke, berre for å lese her at eg hadde spart over 10kr nøstet ved å nett kikka på nettet.....eller, kanskje eg rett og slett må lese bloggen din oftare?? ;)
    Lykke til med genseren, du har all min medfølelse! Går nok bra til slutt, -eg har sjøl no strikka en vest tre ganger, og neste vest (som eg ikkje skulle gjere dei samme feila med i allefall!!) måtte til pers to ganger den og....så no e det vest-tørke her ei stund trur eg ;)

    SvarSlett