tirsdag 26. februar 2013

Ny belønning

"Fordi jeg fortjener det" blir det så kjekt sagt i ein eller annan evigrullande reklame..  Og jammen synes eg at eg fortjene det. Etter å ha blitt pirka inni eit veldig vondt albueledd med ei veldig lang og spiss nål i dag tidleg, så bar det rett til den lokale garnbutikken på litt trøsteshopping. Rett og slett fordi eg absolutt syntes at ein sånn start på dagen kvalifisere til litt "egenpleie".




Porselensbuo i Rosendal hadde fått inn dei nyaste, fire mønsterheftene til Garnstudio. Og sjølv om alle oppskriftene er å finna på nett, så blir det liksom ikkje heilt det same som å ha det i hendene medan ein blar



Men, etter å ha tråla gjennom det me i følge Garnstudio skal ha på pinnane denne våren, så må eg seia eg er ein smule skuffa. Her var det ikkje mye nytenkning og fornying, synes nesten dei brukar omtrent same mønstra og endrar litt på garntype og fargar. Og kor blir oppskrifter til herre og barn av, dei hamnar heilt i bakevja. På tide med eit lite stilbyte og endring av kurs skal dei halda på mi interesse!


Men, eit par godbitar er det jo sjølvsagt. Noko anna hadde jo vore litt rart på fire rimeleg tjukke katalogar. Dorthe-trenden har visst komt for å bli, og her var eit par litt dempa alternati


 .

1 kommentar:

  1. Eg er sååå enige i detta med Drops og mønstrane, men at det er fint å bla igjennom. Glede meg til å sjå belønninga frå die Woolbox, eg!

    SvarSlett