mandag 11. februar 2013

Rydda kanskje?

Eg var som snarast innom garnrommet/gjesterommet i dag, og nåke seie meg at eg snart må ta meg ei aldri så litå ryddeøkt der.
Var på jakt etter nåke mohair her om dagen, og då såg det plutselig sånn ut...


Men, det er så kaldt der inne, så eg får venta til gradestokken har lyst å visa meg plussgrader igjen. Då skal eg heller ta meg ei real økt å få sortert både garn og oppskrifter.


Butikken har frista med fleire ting på strikkefronten i det sista. Og eg er eit lett offer når det kjem til framsider der ordet "strikk" er inkludert.
På laurdag stod dette bladet å ropte på meg i hylla på Spar..


Og i dag måtte eg jo ha med meg Norsk Ukeblad som også hadde strikkebilag. God lesnad!




1 kommentar:

  1. Hei på deg ;) kaldt på rommet mitt også, da blir det tiltak med opprydding

    SvarSlett