søndag 22. april 2012

Sette alle klutar til


Ja, ikkje fullt så ivrig, men det har i alle fall blitt ein klut av dette merksnodige multifarga bomullsgarnet, som eg ikkje anar kor kjem i frå. Reknar med at eg har kjøpt det i eit lyst øyeblikk, men kjenner ikkje noko særleg til merket og kven som sel det.  Det er Løve garn, Sommer 100% bomull står det på. Jaja, klut blei det nå i alle fall, og garnet var veldig godt å strikka av. Mønsteret eg har brukt er ekstremt enkelt, strikk rett bort pinnen, så rett og vrangt annakvar maske tilbake. Så enkelt at sjølv han far kan klara det!








Røykesokkane er også sendt. Er så fornøyd med den utrulege effekten ein tur i lunka vatn og Milo har for å jamna resultatet. Reknar ikkje med at eg er den einaste som synes det kan bli litt ujamt og bulkete når ein strikkar mønster med fleire fargar. Men sjekk kor godt det jamnar seg då! Desse er ikkje dampa, berre lagt i bløyt og så lagt til tørk med plastformer inni seg. (vist i tidlegare blogg)
Kanskje eg går på meir fleirfarga mønsterstrikk med bedre mot nå?






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar