mandag 23. april 2012

Etterlysning

Eg er på intens jakt etter eit koftemønster. Har leita ei stund, både på nett, i gamle oppskrifter og ved hjelp av strikkefrelste venner som har bladd gjennom arkiv både her og der. Men nei, ikkje spor av kofta nokon stad.






Foreldra mine fekk slike kofter ein gong på 70-talet, og når eg begynte på ungdomsskulen var det "in" å leita fram gamle kler og då brukte eg pappa si avlagte kofta masse. Men så endra motane seg og koftene blei rett og slett sendt til Ukraina under innsamling. Min strikkekunnskap var rimelig begrensa då, ellers hadde det jo aldri skjedd!

Nå har nostalgien innhenta meg, og eg skulle så gjerne hatt tak i dette mønsteret så eg kunne strikka meg ei slik. Dama som ein gong strikka desse har ikkje oppskrifta, og kan ikkje huska kven som hadde mønsteret. Men kanskje nokon som kikkar innom bloggen min har sett denne?

Den flotte dama på bildet er altså mammaen min anno 1976 eller der omkring.

1 kommentar:

  1. Den kofta er skikkelig fin !
    Hadde vert fint om du fikk strikka samme som mammaen din hadde.
    Kunne tenkt meg en samme eg og.
    Har du funne oppskrifta ?

    SvarSlett