tirsdag 17. april 2012

Kvit tornado

I dag har eg sløst vekk ein heil masse med god strikketid på nåke så kjedelig som husarbeid. Desverre så er ikkje sjølvrensande hus laga endå... Koffer ikkje tenke eg..? Så eg har rast rundt med støvsugar og mopp som ein kvit tornado. Eller rast rundt var vel ein overdrivelse, men eg har nå fått det gjort. I tillegg så blei det litt kvalitetstid på vaskerommet og, det meste dedikert til skittentøy men og litt bløytlegging og blokking av sokkar.




Sigarettsokkane er ferdige, og ligge så pynteleg til tørk på badegolvet nå. Håpar dei blir jamne og fine. Mønsterstrikk med fleire fargar er ingen favoritt. Er så pirkete og synes det fort blir ujamt. Men med hjelp av Milo, lunka vatn og desse heimelaga sokkeblokkarane så blir ting mycket bedre! Håpe å få dei tørre, pakka og sendt til sin rettmessige eigar i morgo. Bare fire par sokkar igjen då på bestilling, samt ein babykjole med matchande booties.


Fant nåke bomullsgarn som eg bare har ett nøste av, så det skal eg til livs nå. Sprelske fargar som truleg passar best til ein klut. Og et lite pausestrikk før neste større prosjekt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar