tirsdag 24. april 2012

Fare for hamstring...

Led meg ikkje ut i fristelse er det noko som heiter.. Men det er jammen ikkje lett når det kjem nyhetsbrev frå Garnstudio om SALG på alt ullgarn i mai... 30% rabatt på herlige nøster med Alpaca, Fabel og Baby Merino.. *stønn* komme jo aldri til å klara motstå den fristelsen, og kan vel alt nå konstatera ein kommande kjempesprekk på garnslankefronten. Men Fabel var det ikkje så mykje av i lageret mitt og Lima og Nepal er jo perfekt til sokkestrikking. Jaja, me får sjå kor ille det blir.

http://www.garnstudio.com/pdf/news/20120424-supersale_poster_no.pdf


Skulle gjerna ha lagt ut bilde av ein påbegynt babykjole i dag, men den er så vidt synleg på rundpinnen. Brukte mesteparten av kvelden i går på å tulla med opplegg og borden nederst på kjolen. Prøvde meg først med perlestrikk, i staden for rillestrikk som oppskrifta seier, men det vart slett ikkje fint med så tynt garn. Så var det å rekka opp og legga opp på ny. Skulle ha 160 masker, men når eg kom til 143 så var det tomt for tråd, alstå eg hadde starta for kort innpå tråden. Så då var det bare å starta på ny igjen.. Men, til slutt kom eg då i gong, så nå er det berer straka vegen!

1 kommentar:

  1. det er berre irriterende når tråden blir for kort! men du har da tålmodigheit leser jeg når du fekk det tel og fikk begynt å strikke i går, kjempeflin du er:-)
    fra tone lill

    SvarSlett