søndag 15. april 2012

I tenkeboksen

Eg har gått på ein liten strikkesmell! Strikka dress til yngstejenta, men den er utruleg nok for kort i ryggen. Eg kan ikkje skjønna kossen det har skjedd. Miksa to oppskrifter, rett og slett fordi den eine hadde rett fasong, mens den andre hadde raglanfelling, og uten symaskin eller evne/vilje til å montera så må det bli raglanfelling.




 Eg har strikka til størrelse 18-24 mnd, i tillegg strikka eg fleire cm lenger enn det stod. Fekk dressen klippa opp og sydd i front, og skulle prøva den på jenta. Og så er den for kort!! Eller rettare sagt den er akkurat passe nå, mens armar og bein er strikka ekstra lange for at jenta kunne voksa i den.  Madel er bare 13 mnd, så i teorien skulle denne kunne vart til hausten. Urk.. Blir litt motlaus når sånn skjer. Ikkje går det an å rekka opp heller, siden den er klippa og sydd i fronten. Har ei supervenninne som har tilbydd seg å dela dressen i to rett under splitten, strikka inn et stykke og så maska samen igjen, men det hørres ut som et vanvittig arbeid. Eg tør ikkje prøva sjøl, det er heilt sikkert. Andre alternativet er å strikka ferdig halslinningen for å sjå kor mykje den gir i cm, kanskje det er håp om å få brukt den fram til sommaren i alle fall. Ser meir fasong når glidelås og halslinning er på plass. Og blir det for kort, at den nesten ikkje kan brukast nå heller, så får eg rett og slett ta i mot tilbudet om å strikka et stykke. Bakdelen då er at eg ikkje kan sei at eg har laga heile sjøl..




Dressen er strikka i fabel frå Drops på pinne 2,5. Herlig garn som har stort utvalg, både einsfarga og multicolour. Oppskriftene eg brukte var på ein Fanadress tatt frå et Viking hefte og babydress frå et Sandneshefte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar