torsdag 21. november 2013

Knæsj

Lenge si eg strikka ferdig dette horrible akrylskjørtet, men som nemd før, så er eg litt treg med bilder. Garnet blei kjøpt i Los Angeles, og det var fakisk han eg dele huslånet med som insisterte på at det nøstet bare måtte eg ha. Og då blei det akryl med heim. Det er vel fire år sidan, så med tanke på den bølga med flashgarn som rullar over landet nå, var eg jammen tidleg ute!


100 gram holdt akkurat til et miniskjørt i str 3 år, og et par leggisar. Skjørtet skulle jo egentlig bli ei hua, men etter å ha strikka eit par cm såg eg at den blei alt for vid. Då måtte planane forandrast litt, og kven hadde trudd at dette var planlagt som noko anna? Sitte jo som støpt!


Madel stilte opp som modell. Ganske motvillig til å ta det av seg igjen. Kan jo skjønna at ungane likar denne knæsje fargekomboen, og til svart tights var det ikkje så ille... sånn egentlig...

1 kommentar: