tirsdag 19. november 2013

Eit blad her, og eit blad der....

Ja, det er ikkje bare garnlageret som kan voksa her i huset...


Denne haugen er det som hadde hopa seg opp frå dei siste 2 månadane i strikkekroken, ikkje alle innkjøp var like overvegd og fornuftige. Håpar verkeleg at det er andre som er like ille....


Dette bladet såg så forlokkande ut med spreke barnemønster på framsida. Men, dei var ikkje så spreke etter neste augekast, så dei reiste med papiravfallet i lag med all reklamen...


Dette heftet derimot, var faktisk ein liten opptur. Hjulet eller kruttet er ikkje funne opp på ny her, men ein fin blanding og balanse av ulike mønster og oppskrifter - både i stil og vanskelighetsgrad.


KK fleska jo også til med eit eige strikkebilag. Eg kaste jo aldri eit blikk på KK ein gong, og det var ei melding frå min strikkementor Zirkona som gjorde meg oppmerksom på det. Rett i handlekorga med det, og det var eit annleis, men bra opplegg. Fleire Picklesoppskrifter, og stilen er ung og trendy på det dei har valgt ut. Truleg kan detta verva nokre nye strikkerar!


Og Strikkemagasinet dukkar jo trufast opp i postkassen min. Synes kanskje det har tapt seg litt i det siste. Meir og meir store plagg, mens dei smarte småplagga har forsvunne. Men det eg likar med dette magasinet er at dei også har oppskrifter i litt store størrelsar. Som i tillegg er ganske flatterande, ikkje kvardagskost!

Eg vil gjerne understreka igjen kor "farlege" sånne kjøp/salg-sider innan håndarbeid er. Kjempesmell!


Abbonerar jo også på eit par engelske blad, utan at eg nokon gong har strikka ei maska etter engelsk oppskrift..


Let`s Knit begynne få veldig mykje reklame, minnar om Simply Knitting som stort sett berre er reklame og annonser.  Og så er jo alt av genser og kjoleoppskrifter med masse montering. Dei har endå ikkje skjønt at det går så det grine å strikka ein kjole eller genserbol på rundpinne!


....så komme jo Interweave Knits med sine elegante mønster. Oversikteleg og ryddig blad. Virke ikkje overfyllt, og har passeleg med annonser.


Og jammen abbonere eg på et tredje engelsk blad Love of Knitting! Synes dette bladet er veldig flink å ha med fine herreoppskrifter, noko det ikkje bugnar av i norske strikkehefter.  Eg MÅ seriøst læra meg å strikka etter engelske mønster, ellers kjem dette til å virka veldig pinlig...


Men, viss nåken har tips om andre håndarbeidsblad eg absolutt bør ta ein kikk i, så tar eg gjerne i mot! Galskapen lenge leve...

1 kommentar:

  1. Veldig kjekt å kikke i slike hefter -enten en har tenkt å strikke plaggene eller ikke :)

    SvarSlett