lørdag 20. juli 2013

Made by Me

Eg har ikkje vore av dei største og ivrigaste tilhengarane til det nye norske kreative bladet som såg dagens lys i fjor. Med Tine Solheim bak rattet kom bladet inn som nesten ensom majestet på eit utsulta marked. Likevel så har ikkje Made by Me  blitt heilt den høydaren eg hadde håpa på.
Første bladet var greit nok. Litt for mykje spesielt for min trauste smak. Blad nummer to kikka eg gjennom og så fekk ungane leika med det. Blad nummer tre bladde eg bare gjennom og gav vekk.
Du ser trenden...


Likevel så kom eg til å kjøpa det siste bladet, og faktisk så skuffa det ikkje. Det var fleire meir "folkelige" modellar enn det har vore tidlegare. Og babytøyet var direkte sjarmerande.


Likevel så er det jo vist enkelte ting som kanskje ikkje bli like aktuelt her i heimen. Spørs vel om den trauste bonden min ville hatt ein sånn strikka genser...


Og eg vil vel kanskje ikkje satsa på ei sånn hua når mørket kjem krypande til hausten...


Denne derimot, kunne eg godt tenkt meg å strikka. Klassisk og enkel modell der ein kan leika seg litt med ulike tynne garntypar.


Og for dei som er flinke til å sy var det ein fantastisk kjole på trykk. Denne syntes eg var reine drømmen, og nesten så fin at eg kunne få lyst å læra meg å træ symaskin. Tenk å kunna sy seg noko slikt da! Måtte vore superkjekt!


Neste blad kjem visstnok i august, og med den oppturen dette bladet var, så er det vel ikkje utenkeleg at det også får vera med heim...
Eg får retta nasen nedi strikkekorga, har blitt minimalt med den type aktivitet i dag, varmt som det har vore...

1 kommentar:

  1. Godt du fant noe vettugt i det bladet. Jeg gleda meg til det første, men fant ingenting. Har sett litt i de som er kommet seinere, men har ikke funnet at de har vært noe de heller. Priser er nå også ganske høy.
    Hender jeg finner utenlandske blader hos Narvesen. Men du trenger vel ikke flere kjøpetips? Kos deg med nyervervelsene dine.

    SvarSlett