lørdag 15. juni 2013

Tour de Garn: Bergen - Os

Då var eg endeleg heima igjen etter to veker på Haukeland. Skal egentlig ikkje klaga, for innimellom trening, fysioterapi og legebesøk har det vore både garnshopping, barselbesøk og strikkekafear.
Så ein stor takk bør vel rettast til Sølvi, som har vore sjåfør og lokal guide til både garnbutikkar og strikkesamankomstar. Og ikkje minst Sandra og Heidi som passa på å få ungar som eg kunne komma og besøka:)
Men, det har blitt lite blogging, for her på tysdag fann dataen ut at den ikkje ville samarbeida lenger. Trådlausfunksjonen bare slo seg av, og med min begrensa datakunnskap fant eg jo ikkje utav kossen eg skulle få den på.. I alle fall ikkje før seint i går kveld når eg var komt heim. (Må her understreka at knappen der ein vanlegvis kan skru av/på trådlausfunksjonen ikkje fungerte, er ikkje SÅÅÅ dum...)
Men, nå fungerar trådlausfunksjonen og eg har ein drøss med herlege garnbilder å visa fram!


Sidan det er eit visst etterslep her, grunna tekniske problemer:), så får eg vel begynna med det første først. Når eg var heime på perm sist helg, transportert av garnguiden Sølvi sjølvsagt, så stoppa vi på Bunadverkstaden på Os. Sidan butikken skulle flytte og avvikle ein del av garndelen, så var det tilbud på garn. Slike skilt som dette kan ein jo ikkje gå forbi.



Butikken var ein litt underleg stad. Det såg meir ut som eit velfyllt hobbyrom enn ein butikk. Rett nok er det ein bunadverkstad, men garnet var liksom plassert litt tilfeldig her og der.


Det var mykje Raumagarn, og som dei fleste veit er jo ikkje dette nokon favoritt hos meg. Derfor klarte eg stå i mot fristelsane ganske bra, og det var berre seks nøster Petunia som fekk vera med heim.

Bunadverkstaden skal halda fram i andre lokaler, men med eit mindre garnutvalg. Hugsar ikkje heilt kor den nye butikken skulle vera, men for dei lokalkjende er det sikkert ingen problem å spora opp.


Helga heime gav ikkje rom for så veldig mykje på strikkefronten. Det var fint vær, så då var me ute og koste oss. Og heilt ærleg så må eg innrømma at det blei prioritert å tilbringa tid med ungane sidan eg berre var heime for helga.



Klarte i det minste å få ferdig genseren til Victoria og fekk unna den verste jobben: Trådfesting! Nå gjenstår berre å få sydd den fint saman under armane, men her er eg så uerfaren at eg treng bistand frå Linda.

 
Neste etappe av Tour de Garn - då etappen frå Nesttun - kjem truleg i morgon! God strikkelaurdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar