søndag 16. juni 2013

Andre etappe - Tour de Garn

Så var me komen til andre etappe på mi garnturnering i Bergensområdet. Helga heime gjekk jo så alt for fort, og søndag kveld var eg tilbake på Haukeland. Transportert til døra av den trufaste sjåføren Sølvi!
Heldigvis så gjekk det ikkje så mange timane før denne damen igjen stod utanfor døra for å ta meg med på nye eventyr. Og dagens ferd gjekk straka vegen til Nesttun!

På Nesttun har dei et senter, men det er ganske kjemisk fritt for garn. I gata nedforbi derimot kan det vera verdt å ta ein tur...


Slike skilt fange jo sjølvsagt min oppmerksomhet, og det var jo denne butikken som var første stopp på dagens program.


Det er jo ikkje garn som er hovedgeskjeften i denne sjappa, så til tross for et ganske smalt utvalg av garn, så fann eg ganske mykje som måtte vera med heim.


Ein sikker vinnar er jo Fine Wool frå Schachenmayr. Nydeleg å strikka med, duse, fine fargar og veldig drøyt. (Bildet nektar å snu seg rette vegen uansett kor mykje eg kjeftar)
Og så fant eg eit garn eg aldri har vore borti, frå same leverandør. Extra Merino ser og kjennes bra ut, og fargane var fristande. Det minnar ganske mykje om Garnstudio sin Merino Extra Fine, så nå gjenstår det å sjå om den "oppføre" seg likt i bruk og vask.


Etter dei varmaste anbefalingar frå Sølvi fekk også eit par nøster med garn frå Regia vera med oppi posen. Dermed ansåg eg utvalget for å vera komplett, og kom meg ut derifrå før eg måtte begynna på pose nummer to.


Sølvi var som alltid måteholden - 2 nøster. Trur hu hadde eit lite håp om å klara påverka meg og til å vera måteholden, men kordan det gjekk kan du sjå i tredje etappe av Tour de Garn. Då besøkte me nemlig Annes Garn og Broderi...

2 kommentarer:

  1. Fristelsene står i kø hos meg og når det gjelder garn. Har innkjøpsstopp foreløbig, men tror jeg må innom en garbutikk. Ikke Bergen i år, men Trondheim. Mye bra det og

    SvarSlett
  2. Spennende å lese om din tour! Skulle ønske det fantes ei side på nett med omtaler og bilder fra alle garnbutikker, så hadde det blitt enklere å finne de som er godt gjemt eller finne naturlige pausesteder på ferieturen.

    SvarSlett