torsdag 1. august 2013

Ein sorgens dag

Ein god, trofast og ikkje minst hjelpsom "venn" har i dag målt sine siste centimeter. Denne lille dingsen har vore ein nødvendighet i strikkeveska og har tjent meg trufast gjennom mange strikkeprosjekt!


Ja, det er trist når målebåndet blir ødelagt, i alle fall når eg ikkje huske kor eg har fått tak i det! Veit eg kjøpte fleire, med ulike motiv, som eg gav vekk i gave. Så viss du veit kven som kan laga sånne, eller har ein link til nokon som har snertne målebånd for salg, tar eg imot med takk!!

Det har hatt eit rimelig tøft liv dette målebåndet, så det er kanskje ikkje så rart at det vart litt kort. Yngste jenta synes nemlig at dei små vingene var uhyre gode å tygga på når tennene var på veg ut, og reiv og sleit i dei til stadighet. Vips, plutselig løsna vinga og det var ikkje lenger noko å dra ut målebåndet med. No når det likevel var ødelagt for min del tenkte eg at "sabotøren"  kunne få ha målebåndet i leikekassen, men det er rart med det. No når ho har fått det er det slett ikkje like interessant lenger...


Sabotøren
På strikkefronten har det vore nokre skikkelig trege dagar. Eg starta på gryteklutar til mamma i Petunia, men måtte faktisk rekka opp. Kor amatør er du når du må rekka opp rillestrikka gryteklutar? Problemet var at eg hadde laga dei for breie, måtte gå ned frå 58 til 50 masker. Har nemlig ikkje til hensikt å gå tom for garn, heller ikkje å sitta igjen med masse restar. Her skal det strikkast så kvar meter blir brukt opp!


Så litt applaus til meg!! Når det blei midnatt og juli offisielt var over, kunne eg stadfesta at eg ikkje har kjøpt eit einaste nøste på Drops sitt julisalg! Snakk om sjølvdisiplin!! Trur likevel eg skal klara meg. Eit raskt blikk på garnrommet sa meg at tre 60-liters kassar med bomullsgarn holde ei lita stund!

5 kommentarer:

  1. Husker det var en på gamle Trådsnella som laget slike og solgte. Husker ikke navnet men mener hun hadde Lillesøster som nicknavn.
    Ikke godt å miste en god følgesvenn. For noen år siden kjøpte jeg slike målbånd, det var så kjekk leke for barnebarna. Du har vel og opplevs dette var en kjekk leke. :)

    SvarSlett
  2. Å nei, så dumt! Disse figurene er jo så utrolig søte!
    Fant denne bloggen som du kanskje kan kontakte: http://lilletrollunge.blogspot.no/2010/11/maleband-figurer.html

    Ellers finner du noen søte på eBay:
    http://stores.ebay.com/Stitches-Quilts-Fabrics-Gifts/Accessories-and-tools-/_i.html?_fsub=20890887&_sid=128902050&_trksid=p4634.c0.m322

    SvarSlett
  3. For en søt sabotør.
    Men du hekler deg vel bare en ny slik sjøl? Hvis ikke kan jeg da prøve å gjøre det til deg. Har ikke prøvd før så da må det prøves :)
    (10.aug kjører vi flyttelasset til Bergen. Så en eller anna gang før jul blir det en Bergensbesøkshelg for meg)
    Hilsen Elin

    SvarSlett
  4. Sørgelige saker ;-), men sånn kan det gå.

    Her kan du få tak i et nytt, - selv har jeg sauemålbånd... eller i hvert fall et lignende...

    http://sommerfuglen.dk/shop/search-1.html?keyword=m%E5leb%E5nd

    SvarSlett
  5. "Lillesøster" fra gamle Trådsnella har slike for salg:
    http://epla.no/search/?d=1&q=m%C3%A5lband

    SvarSlett