torsdag 13. desember 2012

Trettande luke

Luciadagen og greier, men ingen lussekattlukt å kjenna her i huset. Hadde egentlig planar om å hiva i hop ein deig i dag, men i staden så har eg sløst vekk det meste av dagen på julegavehandling. Og ja, det er sløsing med tid å traska i butikkar. Får jo ikkje strikka samtidig!
Men, nå er me faktisk ferdig med julehandelen for i år, og takk for det!

Nå er det beina høgt, fram med strikketøyet og på med håndballkamp. DET er kos det. Men litt kalenderopning er kanskje på sin plass først? I dag tenkte eg å henta et mønster frå ein av mine utenlandske favorittar. Cascade oppdaga eg når eg var til USA første gong, og eg har i ettertid handla garn frå dei på nett fleire gonger. Mønsteret har eg forresten henta i min favoritt nettbutikk, webs.




Håpar dei fleste klarar mønsteret sjølv om det er på engelsk.


1 kommentar:

  1. Heisann.
    Takk for hyggelig kommentar på bloggen min.
    Jeg fant ikke noen e-post adresse til deg så derfor svarer jeg deg her.
    Jeg har ikke votter for salg nå, om du ikke vil ha de jeg alt har sydd da, men det kommer votter på nyåret for salg. Min e.post adresse er elnorm@online.no, lettere å ha kontakt via mail.
    Ha en fin helg.
    Mvh Elisabet

    SvarSlett