onsdag 12. desember 2012

Ellevte luke

Eg trur eg kan klassifiserast som verdens dårligaste garnslankar! For dei som har fulgt årsrekneskapen min over garnkjøp- og bruk i 2012, så var jo målet mitt når eg starta i januar å minska garnlageret ned til rundt 50 kg. Eg starta på vel 68 kilo, og etter ei lita grovrekning i dag kan eg konkludera med at målet om 50 kilo er fjernare nå enn når eg starta. Faktisk så klare eg heller ikkje å komma under 100 kilo til nyttår. Totalt garnlager er per dags dato på over 106 kilo. Riktig nok mjuke, herlige, fargerike nøster som eg ikkje ville vore foruten, men seriøst, 106 kilo!! Blir ein del volum av det..
Som ei mager trøst så kan eg klappa meg litt på skuldra over at eg ikkje har kjøpt noko særleg garn på over ein månad. Kan det kallast eit skritt i rett retning?

Men, nok sukking og himling med augene over min håplause garnmani, me har ei kalenderluka å opna. Ellevte dagen i desember, og vi skal innom Marte Helgetun sine elegante verk. Her er det mykje fint å finna, og ein ganske "ung" stil over plagga. Likar at ho brukar strukturmønster i staden for mønster med fleire fargar, det gjer plagga tidlause og elegante.


Oppskrift på halsen kan du laste ned her!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar