fredag 21. desember 2012

21. luke

I dag fekk eg et anfall av skikkelig julestresspanikk! Over alt eg skulle, burde og kunne ha gjort. Men etter å ha fått posta siste julekorta, støvsugd og hatt eldste jenta til å laga honni-snacks, så kom det seg litt. Nå har eg i alle fall 2 kakeboksar eg kan henta fram.


Så var det dagens oppskrift, også denne frå Drops. Satt og leita i dag for å finna ein ny kofte/jakka til eldstejenta, og syntes denne her var veldig stilig. Det fine var i tillegg at den gjekk så høgt opp i størrelse at begge jentene kan få like. Mulig at eg, for å få dei ferdige i vinter, må fri til Oldebestå på Haugland, ho er ein reserstrikkar! Pinnane meir eller mindre spyttar ut ferdige strikkeplagg.





Oppskrifta på jakka finn du her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar