torsdag 1. mai 2014

Sommarstrikk på engelsk...

Neida, eg har ikkje begynt å bryna meg på strikkeoppskrifter på engelsk. Ikkje endå... Har stått på "to do" listå mi leeenge. Eg planlegge å ta meg litt i samen på det området altså.
Men, eg har i dag kooost meg ute i solveggen og bladd gjennom siste lyspunkt som kom i postkassen.


Dette bladet har stort sett hatt mange fine modellar, eller rettare sagt modellar som har passa min smak, i kvart blad. Denne gongen fant eg nesten ingen som eg kunne tenkt meg.



Feil fasong, rare snitt, og så er det jo ikkje alle plagg som passar for einkvar kropp heller.


Og siden eg ikkje går på stranda, så treng eg vel strengt tatt ikkje denne. Sjølv om den var litt artig, strikka i eitt stykke fram og tilbake.


Rakk jammen å baka litt i dag og. Dette er tredje gong på berre ei veka, trur eg må vera alvorleg sjuk. Skal innrømma at dei er barnsleg lette, her kan ein liksom ikkje bomma på noko som helst.


3 dl store havregryn
1 dl kveitemjøl
1 dl rosiner
1,5 dl sukker
1 ts bakepulver
1 ts kanel
1/4 ts nellik
150 g smelta smør
1 egg

Rør samen alt det tørre, ha i smelta smør og egg. Bland godt. Sett ut på bakepapir med teskjei, ha god avstand. (16 stk per brett)
Steikes på 180 grader i ca 10-15 minutt. Her må ein sjå kva tid dei begynne bli gyldne.
Avkjøl på rist, og kos deg!


Nå må eg pakka strikketøyet for ein spennande utflukt i morgo. Sjølvsagt strikkerelatert!

2 kommentarer:

  1. Strandkjolen var stilig!!
    Og tusen takk for smaksprøve av kjeksene :) De var bare helt nydelige!!!
    Spørs om jeg får de like gode. Skal prøve oppskriften din :)

    SvarSlett
  2. Mmmmmm..... oppskrifta er notert! 1000 takk -. verkleg gode!

    SvarSlett