onsdag 12. februar 2014

Påfyll av gamle skattar

Som med garn kan ein aldri få nok av strikkeoppskrifter. Ekstra kjekt er det med sånne gamle skattar som ikkje er i salg lenger.


 
Kofter har jo fått ein ny vår, og her fins det mange staselege plagg å velga i. For dei som er hekta på kofter så kan eg anbefala Koftegruppa på Facebook. Ei fantastisk gruppe!!!

 




Ut i frå dette bildet kan me vel trekka den konklusjonen at folk blei glade av garn også på førti og femtitalet.




Har faktisk bestilt egne hyller til å ha i garnkroken min, der eg kun skal ha gamle mønsterhefter. Må innrømma at eg har mista litt oversikten over ka eg har av hefter trykka før 1970, så gler meg til å få rydda i kaoset.


Stolen til strikkekroken kjem på fredag, og då nærmar det seg jammen målstreken med prosjekt garnvegg/strikkekrok! Bilde kjem!

4 kommentarer:

  1. koslig å ha jeg arvet bøker og oppskrifter så mange fine strikke ting som er like fine nå å strikke nå,kos deg med opskriftene

    SvarSlett
  2. Så mange flotte bøker fra svunne tiden. Jeg har og noen slike skatter.
    En flott strikkekrok du får.

    SvarSlett
  3. Oi, desse gamle hefta ser spennande ut! Har du prøvd ut nokre av oppskriftene der, også?

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg har førebels berre brukt hefta til kos og inspirasjon, men ikkje utenkeleg at nokre modellar blir brukt. Mange fine mønster, men fasongane er jo litt snodige på enkelte ting.

      Slett