mandag 17. februar 2014

Ikkje tomhendt

Det vart jammen litt meir garnhandling på Bergensturen enn dei hespane på Hillesvåg. For på veg ut mot fabrikkutsalget kjører vi gjennom Knarvik, og kva skuer mitt auge her..? Jo, garnbutikkar - ein på kvar side av vegen! Lovely!!


Første stopp var Knarvik Stoff og Søm. Her hadde eg sett korger med garn på utsida, så eg visste at det var håp om mjuke nøster til tross for butikknavnet.


Kjekk butikk, stort sett med garn frå Viking og SMC. Og stoffutvalget her imponerte til og med meg.
Til tross for at eg ikkje ein gong kan tre ei symaskin, så kjøpte eg stoff her.... Mulig det var det fine mønsteret som fanga meg:)


Tre hespar med Balder, som var på salg, fekk vera med i posen. Dette garnet har eg brukt i vestar før, og eg meinar å huska at det var veldig godt å strikka av.


Så bar det over vegen, der venta meir garn. Trang butikk der eg nesten følte eg gjekk i vegen for betjeninga når eg gjekk og kikka, så gjorde meg kjapt ferdig.


                              Rakk likevel å triva med meg ein del garn  - først litt Alfa......


Og så har Sandnesgarn komt med nytt garn, Merinoull, og med dei fristande fargane så kunne eg ikkje gå forbi. Dyrt, men veldig, veldig mjukt.


 Og så var det ein nøste med blandingsgarn, bomull/lin frå SMC, som såg litt artig ut. Eit kompakt 100grams nøste skal holda til denne lua som er vist på banderolen. Sjansen for at dette nøstet like godt blir klutar, er ganske stor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar