lørdag 19. januar 2013

Nytt sokkegarn

Det går ikkje så veldig fort på fram med vottane omtalt i forrige blogg. Mykje teljing, og best å konsa så eg ikkje telle feil. Men, har strikka ti riller, så kanskje blir dei ferdige til påske?

Sist veke sveiva eg innom Europris og såg dei hadde fått nytt sokkegarn. Sånn grovt raggegarn som passar best til litt tjukke herresokkar. Sidan "hampgarnet" dei hadde på Sparkjøp har gått ut, så tenkte eg at kanskje dette kunne bli ein grei erstatning. Likte denne fargen med litt gråbrunt i, så seks nøster vart med heim. Har ikkje fått testa garnet endå, litt spent på om det er godt å strikka av og ikkje minst kor slitesterkt det er! Kanskje nokon andre alt har prøvd det ut?


10,90 per nøste og vel 100 meter på 50 g.
 
Var ein liten tur ut til strikkementoren min i Herøysund i går, sjølvsagt for å få hjelp til vottane. Med ein halvironisk kommentar foreslo hu at eg kunne ramma inn hybelkaninene, som eg beklaga meg over yngla så godt hos meg. Så eg tok ho på ordet! Hehe, her er resultatet- kanskje ei ny nisja innan kunst?

Må vel kanskje påpeika at denne er fanga på vaskerommet, under tørkestativet...



2 kommentarer:

  1. Skal bli spennende å høre hvordan garnet er både å strikke med og slitestyrke!
    Og om du trenger flere hybelkaniner til kunst-prosjektet ditt, kan jeg bidra ;)

    SvarSlett
  2. Dette garnet var fremmed for meg ja, blir spennende og hør hvordan det er, om det er godt å strikke med, etc... Hybelkaniner ja, høres kjent ut ;) ha en fin dag Jane

    SvarSlett