søndag 6. januar 2013

Kvardag

Vips, så hadde me pløyd oss gjennom jul- og nyttårshelg og entra det nye året. Eg likar egentlig kvardagane best, og synes det er greit å komma i normalt gjenge igjen.

Lukta av kongerøkelse, pinnakjøt og kalkun er bytta ut med den liflige eimen av diesel. Jada, du les rett - diesel... Heimen min duftar omtrent som ein temmeleg sjabby bensinstasjon.
Han hadde bare sølt "LITT" diesel på genseren påsto eigaren, men eg har nå mine tvil til at det berre var litt.
Etter å ha kasta genseren i vaskemaskinen i samen med tre t-skjorter og ei bukse kan eg skriva under på at det nå er meir enn genseren som luktar diesel. Utruleg smittande lukt, så nå heng kleda til lufting, mens eg kjøre renseprogram på maskinen. Trur det kan vera lurt før finkjolen til minstejenta skal inni...

Men sjølv om jula er trygt plassert på loftet igjen og kakeboksane begynne tømmast så må eg dvela litt med eit par fine presangar eg fekk til jul. Sjølv om eg strikkar sjølv, så blir det lite strikking til dei fira sjelene som bur her, og eg har til dags dato aldri strikka sokkar til meg sjøl. Eg har nemleg ein lei tendens til å bala meg oppi ein masse bestillingsstrikkerier, og det teke då litt tid. Ekstra kjekt er det då med veninner som strikke julegaver.

Av den kreative "duracell"-strikkaren Linda fekk eldstejenta leggvarmerar, eg fekk nydelige konta sokkar og yngstejenta fekk sitteunderlag og tøfler. Eg lar bildene tala for seg - fantastiske og unike gåver!



 


3 kommentarer:

  1. Flotte julegaver dere har fått!
    Alltid kjekt å få strikkearbeider selv om en strikker selv ;)
    Forøvrig ble julen ryddet ut i løpet av helgen her i huset også. Synes nesten det virker litt tomt.. Men det varer sikkert ikke lenge ;)

    SvarSlett
  2. fantastiske gaver du og pigene dine har fått til jul:-)
    likte sitterunderlaget :-)
    jula er her fremdeles, og det er ulikt mig for den bruke forsvinne 1 nyttårsdag!
    godt nytt år til dig og dine:-)
    klem tone lill

    SvarSlett
  3. Av erfaring har eg funne ut at klær med dieselsøl må vaskast to gonger, og helst ikkje saman med andre klær ;))
    Flotte julegaver dokke har fått!

    SvarSlett