lørdag 24. november 2012

Ein real støkk

I dag trudde eg at alt var tapt. Alt av samla strikkeoppskrifter og mønster som låg lagra på skrivebordet, bilder frå siste året og ikkje minst alle familiebildene. Dataen nekta nemlig å starte...

Eldstejenta kom heim frå skulen i går og sa at alle jentene i klassen var på nett og spelte eit eller anna Moviestar spel på nettet. Eg sa at jadå, ho kunne få lov ho også. Vi leste gjennom retningslinjene for spelet, og alt såg tilsynelatande veldig greit og ufarleg ut. I dag logga ho seg på for å spela litt igjen, og sidan ho hadde gløymt å setta i straumkabelen skikkeleg så slo maskina seg ganske fort av. Då me skulle starta opp igjen så fekk eg sånn lite kjekk, alvorleg beskjed på blå bakgrunn i oppstartsbilde at ein alvorleg feil var funnen og maskina kunne ikkje slå seg på att.

KRISE!!! For det første tenkte eg at eg ikkje hadde fått lagt over bildene til den portable harddisken, noko eg faktisk har tenkt eg skulle gjera to gonger denne veka. Søren ta meg som hadde utsett det! For det andre så er det lørdag i dag og svært få plasser eg kunne henvenda meg for å få profesjonell hjelp. For å løysa sånne ting sjøl, det kan eg bare glømma, datateknisk grønnskolling som eg er. (Det har eg forresten planar om å fortsetta med).

Men det kom nå opp eit vindu med spørsmål om å kjøra feilsjekking, og eg trykka ok på den. "This may take several minutes" kunne proogrammet informera om, men etter 1 time stod den fortsatt der og bare surra og gjekk. Jaja, kan visst bare gløyma dette, tenkte eg, og stakk på strikkelunsj til Linda. Var der både lenge og vel, damen hadde nemlig bakt, og det var godt utpå ettermiddagen når eg kom heim.

Då hadde dataen jobba seg ferdig med den biten, og nytt spørsmål om eg ville at den skulle fiksa det oppdaga problemet kom opp. Sjølsagt ville eg det, og den surra og gjekk vidare. Etter nye to timar hadde den gjort sitt, og den etterlengta og veldig velkomne omstarten begynte. Hurra, det var liv i svarten igjen! (Ein ørliten gledesdans vart utført på stovegolvet)

Så nå, etter å ha kopiert ALT av bilder og nyttige dokument, så er eg trygt på nett igjen. Kva som egentlig har skjedd anar eg ikkje, men jammen fekk eg meg ein støkk. Og det var vel ganske grei beskjed frå meg til eldstejenta at ho ikkje trenge spela det spelet meir! Og nyttig lærdom til ho mor, ta ein kopirunde litt oftare. Kanskje ein idè for andre også?





Har ikkje fått strikka sånn kjempemasse i dag, men har fått gjort ferdig to par babybooties som var bestilt for ein evighet sidan. (Heldigvis har ikkje babyen meldt sin ankomst endå:))




Dei lillaisje er i Drops sin Baby Alpaca Silk og med min egen tolkning av Babybootiesoppskrifta. Dei rosa er også frå Drops - Baby Merino, og her har eg laga eigen oppskrift med påfuglribb i skaftet. Så får ein berre håpa at mottakar vert fornøyd!







7 kommentarer:

  1. Vanvittig søte sko!
    Det er ikke nødvendigvis sammenheng mellom dataspillet og pc trøbbel. Det er litt av Murphys lov at tilfeldige problem med data skjer når den lånes av andre :) Men backup er alltid en god ide! :D

    SvarSlett
  2. Utrolig søte boots... Hvor fant du oppskrift på dem ?

    SvarSlett
  3. Jeg skaffa meg sikker lagring på nett i tillegg til ekstern harddisk etter at en kjenning ble rundstjålet. De mista pc'er, mobiler, ekstern harddisk, minnepinner og "bankdings" med passord.
    Det meste lå i en skuff og i hyller der pc'n sto.
    De fikk utbetalt forsikring, men måtte starte på nytt med blanke ark . .
    Jeg anbefaler lagring på nett. Telenor tar 30 kr pr måned.
    Så bra at du fikk orden på sakene, men en får seg en støkk.

    SvarSlett
  4. Kjempesøte booties! :)

    Sånne støkk trenger man kanskje litt innimellom for å få ut fingeren og ta back-up? Jeg er alt for dårlig selv til det. Og det er jo bare teit å stole så mye på en datamaskin. Jeg tror også at det er tilfeldig at det ble spilt spill rett før det skjedde. Det er nok et eller annet som ikke tålte å bli slått av så "brutalt", tenker jeg. Sånt som skjer. Dessverre. Jeg jobber i en mediebedrift hvor vi heldigvis sjeldent opplever strømbrudd eller nettverksproblemer, men de gangene det skjer så sitter vi alle på bar bakke og får ikke gjort noe særlig mye. Vi er alt for avhengig av datamaskiner! Men, ja, det ble jo strikkeklubb og booties, i det minste! :)

    SvarSlett
  5. Bra det ordna seg, ein kan få hjertebank av mindre!!
    Bootiesane dine blei kjempefine :)

    SvarSlett
  6. Så godt det ordna seg, ikkje enkelt når slikt skjer for oss som ikkje er så datakyndige! Ja, bør no skaffe meg ein eksern harddisk.

    Å så søte sko du har laga, berre lekre!

    SvarSlett
  7. Så flotte sko du har strikket.
    Jeg har ekstern harddisk og nå minner du meg på å nytte den oftere.
    Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett