lørdag 15. september 2012

6000 besøk!

Eg er smigra - over 6000 har kikka innom min beskjedne strikkeblogg. Og det på ganske kort tid! Utruleg kjekt og det gir inspirasjon til å fortsetta knota ned strikkeerfaringar og garnkjøp!

Eg har strikka den siste veka og, men sidan det har regna i alle tenkelege vinklar, samt vore heftig vind, så er det lite bildemateriell å visa til. Får ikkje tatt bilder før minstejenta har lagt seg, og då er det jo nesten mørkt. Det blei i alle fall mørkt mens eg venta på at det kanskje skulle bli ein pause i regnbygene.(Kan det egentlig kallast regnbyge når det strekke seg over fleire døgn?)

Men eg har ikkje bare strikka og sett på regnet siste veka, eg har vore innom butikken. Og der dukke det jo stadig opp nye temahefter frå dei ulike vekeblada med strikking! O - glede! Blei jo ein liten nedtur med Allers si Småstrikkbok, men eg går jo på neste hefte med friskt mot. Og det blei slett ingen skuffelse.




Familien sitt strikkehefte er storarta. mange ulike modellar i forskjellige teknikkar, og både store og små plagg. Det er vel bare å konkludera med at Familien er best på håndarbeid. Fant fleire modellar som eg håpar å få på pinnane i løpet av vinteren. Løp og kjøp!




Ei bok dukka plutselig opp i hyllene og. Denne kom uventa, hadde ikkje sett annonsert eller omtalt nokon stad, så vips, den fekk bli med i handlekorga. Ei heilt grei bok, et par gode oppskrifter, men mykje grunnlegande om strikketeknikkar osv. som eg føle eg har nok skriverier om. Men, verdt prisen da, det er jo tross alt bilde av garn og pinnar og fleire bra mønster.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar