lørdag 1. mars 2014

Barndomslære

Frå ein er ganske liten så lærer ein jo at når ein har gjort noko ein ikkje burde ha gjort, så må ein fortella det til ein voksen. Det er ikkje bra for ein å gå og halda på slikt.  Så derfor slenge eg innom for å fortelja at eg har handla garn. Igjen...


I følge det bulande og sprekkferdige garnskapet mitt, så burde eg visst ikkje ha gjort det. Men på Husnes har dei ein butikk med litt garn, og utanfor den butikken står det ei gammal seng med tilbudsgarn oppi. Og når eg såg at det var komt Nomottagarn oppi der, ja då bare MÅTTE eg ha det.

 
På veg til kassen så ville det seg slik at eg også kikka litt på desse nøstene her... Og dei blei igrunn så god venn med dei andre nøstene at eg ikkje hadde hjerta til å splitta dei. Alle fekk vera med heim - viktig å vera inkluderande. ..
Til mitt forsvar (syltynt) så vil eg berre få opplysa om at det også var raggegarn til kun 10 kroner der, som eg faktisk gjekk standhaftig forbi! (Mulig at det frista litt mindre når ekspeditøren fortalte at det var resirkulert garn, derfor kunne dei holda prisen så låg.. Ka som meines med resirkulert bør kanskje sjekkast ut her...) Over og ut!

3 kommentarer:

  1. "Det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse". "Den som handler garn synder ikke".
    Eller nåke sånt... Det er deg vel unt!!! Kos deg!

    SvarSlett
  2. Hehe, er veldig bra å ha en strikkeblogg da :D Full mulighet til å forståelse av sånne små glipper :D :D
    Kos deg med garnet og ha en supersøndag :D

    SvarSlett
  3. Tror at jeg også hadde fått problemer med å gå forbi Nomotto'en :)
    Tenk hvor godt disse nøstene vil ta seg ut i det nye garnskapet ditt!!

    SvarSlett