torsdag 20. desember 2012

20. luke

I dag har det vore hektiske tilstandar i heimen. Først blei eg invitert på krumkakesteiking hos svigermor. Kjempekoselig, og greit med moralsk støtte siden eg aldri har laga krumkaker før. Gjekk veldig radig og greitt, hadde trudd det var litt meir hokus-pokus enn som så.


I ettermiddag og kveld har eg skrive julakort og pakka inn gaver. Og for eit kaos på kjøkenet. Ei stund var det til og med eit aldri så lite branntilløp då eit julakort plutselig sklei borti eit telys. Det tok fyr. Godt eg bevarte fatningen og elegant fekk putta kortet i oppvaskkummen. Minuset er jo at det kanskje er nokon som ikkje får julakort i år. (Viss eg no, mot formodning, har gløymt nokon, så skuldar eg på det fyrige kortet!)

I dagens luke tenke eg me tar noko som absolutt ikkje er julete. Denne søte krokodillen frå Garnstudio var jo berre bedårande. Så synd at eg ikkje kan hekla! Må visst gjera alvor av å få lært meg kunsten!




Oppskrifta på krokofanten finn du her!

1 kommentar:

  1. oj oj oj ja det gikk litt fort i svingene der når julekortene brennes opp! bra att du var klar og kald i hue så du viste hvad du skulle gjøre:-)
    morsom krokodille,ja:-) du må nåkk lær dig hekling i år 2013 ja:-)
    klem fra tone lill

    SvarSlett