tirsdag 18. desember 2012

17. luke

Desember skulle vore dobbel så lang, i alle fall burde me hatt ei veka ekstra før julekvelden kjem busande på oss. Kossen kan det ha seg at vekene som virka som ein evighet når eg var liten, nå rase forbi før eg får sukk for meg. Dagane må ha vore mykje lengre før...

Eg har trukke søndagens vinnar blandt følgerane mine. Line Vesterheim, når eg får spora opp adressa di får du ei adventshelsing i posten!
Og me har endå ein søndag igjen før julaften, så det er ikkje for seint å legga seg til som følgar av bloggen min!




Så den syttande kalenderluka. Sidan eg sjølv sit å strikkar leggvarmerar, så tenkte eg at et stilig sett med tilbehør kunne passa i dag. Oppskrifta er frå Gjestal, og med tjukt garn så kan du rekka i alle fall noko av det innan julekvelden. Oppskrifta finn du her!

1 kommentar:

  1. Nydeleg sett, Jane. Har sikra meg oppskrifta ;)
    Hilsen Wenche Johanne

    SvarSlett