fredag 13. desember 2013

Smaken er som baken

Sist veke hadde Europris tilbud på garn mandag og tirsdag. Eg har vore lite borti garnet herifra, og tenkte det var dumt å kjøpa garn som eg visste så lite om kvalitetsmessig. Men med mange tusen strikkeinteresserte på Strikkesida på Facebook, så er det råd å få svar på det meste ein lurer på.



Og svara var mange, og garnet som den eine var så godt fornøyd med blei nesten bannlyst av andre. Det stadfestar vel bare at smaken er som baken...
Men, ein ting var dei fleste enige om, og det var at Superwashgarnet var tåleg bra. Så då stakk eg innom Europris igjen, litt klokare framfor garnhylla.


Ikkje så mange nøstene, men denne herlige buketten med retrofargar fekk flytta til Uskedalen i denne omgang. Trur kanskje fargane er ein av grunnen til at eg alltid bare har gått forbi garnhylla her, dei er hverken fugl eller fisk. Kan ikkje heilt forklara det, men mange av fargane ser kunstige ut. Spesielt det multifarga babygarnet.
No gjenstår det å sjå då, om garnet held mål. Ikkje bare skal det vera godt å strikka med, veldig kjekt om det også ser fint ut etter litt vask og bruk.


Jentene mine har vore hos Besto og baka pepperkaker. Kom heim med kvar sin boks fulle av både hjerter, griser og stjerner. Herleg førjulskos.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar