mandag 30. desember 2013

Årets siste garnkjøp

Steike, snart ferdige med 2013 og. Og eg konstaterar at samtlige av nyttårsforsetta mine ikkje vart realisert. Kanskje eg berre skal vidareføra dei til 2014?


Men, ein ting er i alle fall sikkert, årets siste garnkjøp er unnagjort. Ein svær pose frå Berits Strikk syte for at eg truleg ikkje går tom for garn i løpet av dette året. Mohahaha, humor for oss med ullemi..



Kjempefornøyd med kjøpet mitt. Ikkje for ofte ein finn Dalegarn til halv pris. Men, eg må ha vore sterkt medisinert når eg bestilte denne lakserosa fargen her. Fysjom. Prøve forklara det med at den truleg har sett meir babyrosa ut på min skjerm.


Og så burde eg kanskje sjekka litt nærmare tjukkelse og løpemeter på dette grå bomullsgarnet. Egnar seg nok bedre til hekling enn strikking, tynt og veldig hardt.


                 Så må eg visa den eine julegaven eg fekk i år, som det faktisk var garn i.


Skrinet med det rare i - sjokolade, te, nisse i glass, kokebok frå avsendar og to herlege nøster med Alpakka Silke frå Sandnesgarn. Jammen godt at nokon tenkte på garnhungeren min når dei skreiv til Nissen:)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar