tirsdag 30. juli 2013

Lodden og varm

...ja eg snakkar ikkje om hybelkaniner, men om genseren eg har strikka til Victoria.
Genseren har vore ferdig ei stund, men det kan ta utruleg mange veker frå ein ting er ferdig til eg får somla meg til å ta bilder.


I tillegg så har det vore så varmt og klamt i det siste at eg ikkje kunne tre på den stakkars jenta ein langerma genser i mohairmix!


Både eg og jenta er tåleg fornøyd, men eg ser jo det at genseren for det første er litt stor, samt at armane er omlag 7 cm for lange. Det bortforklarar me bare med at eg hadde tenkt at genseren skulle vara minst to sesongar!


Eg har nesten ikkje brukt mønster, kikka bare litt på ein enkel genser i Pickles-boka for å vita sånn omtrentleg masketal. Hadde eg fulgt ei oppskrift hadde kanskje armane blitt passelige og!?!. Eg noterar meg det bak øyra til neste gong!



Eg brukte Fine Wool frå SMC saman med nåke Plumet eg hadde kjøpt i ei tilbudskorg på Jernbanen i Bergen. Resultatet blei ein herlig lett og mjuk genser, som eg sjølvsagt håpar blir ein favoritt.
Nå når eg leita etter ein god link til garnet frå SMC, kom eg jo sjølvsagt over heimesida deiras... Hjelpe meg, der har eg ikkje vore innom før. Tok bare ein rask kikk, men nå må eg jo inn og sjekka om dei f.eks har nettbutikk...? PayPal-kontoen min ynkar seg og håpar dei ikkje har...


Oppdaga forresten ein spennande sak i dag. Namaste som har laga den knakande gode oppbevaringsveska eg har til rundpinnane mine, har nå komt med ein ny modell. Dobbel breidde, med plass til endå fleire pinna. Likevel liten og hendig. Sjekk ut Double Wide!


3 kommentarer:

  1. Så kjekt å sjå storajentå i genseren. Hu kledde den godt! Og som eg har antyda før,- du er som ein sportsfiskar; veit alltid kor det er "best, mest og fin fisk" !!!

    SvarSlett
  2. For en flott genser! Likte fargen godt, den passer fint hele året.

    SvarSlett
  3. Kledelig genser til den herlige jenten!

    SvarSlett