søndag 21. juli 2013

Snakk om kjempesmell!!

Eg har gått på ein kjempesmell i nettbutikken Adlibris, og det er jammen meg eine og aleine Rigmor sin feil. Ho la ut eit bilde av to veldig fristande strikkebøker, og skreiv så varmt om denne nettbutikken som eg aldri hadde vore innom...  Eg vil framheva hadde, for nå har eg vore der, og det blei dyrt!


Men kven kan vel styra seg når det nesten flommar over av fristande titlar og glansa framsider på både babyklær, interiør og kosedyr.

 
Eg skjønne ikkje koffer et strikkande land som Norge har så skralt utvalg av strikkebøker?? Sjå bare på Danskane og ikkje minst Amerikanerane! Rett nok er dei fleire Over There, men der er garnet så dyrt at strikking er rikmannssport og ikkje hobby for kvarmansen!


Det fins jo også ein del ganske "smale" bøker, som f.eks denne her med oppskrifter der du kan strikka deg ein bart! Kanskje denne også havna i handlekurven din, Rigmor?? (Kan legga til her at Rigmor er trønder...)


Heile formiddagen gjekk med andre ord med til å mysa på strikkebøker, og eit aldri så "lite" knippe er på veg til min postkasse. Eg takkar for tipset Rigmor, visakortet mitt er ikkje lika fornøyd, men det komme seg kanskje når det får kjølt seg ner litt!!

*Alle bildene er lånt frå Adlibris sin nettbutikk, reknar med at dei ikkje har nåke i mot det!*

2 kommentarer:

  1. Hihi, æ må no flir litt ;) den barteboka skal du få ha for meg ja ;) jovisst, trøndere er kjent for denne, men heldigvis har ikke alle bart da :D så gøy at du lot deg friste da Jane, se der; no lettet samvittigheta mi også, når jeg ser flere bruker timer og visa inne på slike nettbutikker. Den øverste der, den kommer du til å digge Jane :) så kjekt å lese bloggen, og jeg er bare så enig! Dette strikkede landet har egentlig svært lite av bøker/hefter i forhold til utlandet, rare greier egentlig... Men du, no roper pinnene på meg... :) ha en fin kveld Jane, kos deg

    SvarSlett
  2. Hehe, jeg har gått på mine smeller hos adlibris, jeg også! Jeg ante virkelig ikke at de hadde SÅ mange fine strikkebøker, og den der høyremargen i siden med flere nye forslag, den er jo bare helt fantastisk ;) Jeg gleder meg til å se hva du har handlet når bøkene dine kommer :)

    SvarSlett