lørdag 25. januar 2014

Garnsparing

Eg ser at fleire i fjor sparte ein tier per oppbrukte garnnøste, og fann ut at det måtte jo prøvast. Sidan eg ikkje gidde driva å vega og loggføra alt eg strikke og handle, så er jo dette ein måte som kan gi ein viss peikepinn på kor mykje som blir strikka opp i løpet av året. Og kanskje inspirera til å bruka opp restar?


Enkelte har jo hatt ein tier for vanleg 50-grams nøste, og 20 for 100 g nøste, men det gidde eg ikkje dilla med. Her blir det ein tier om det er 100 eller 50 gram, eller bare ein liten rest. For sjølv om eg nesten brukte opp garnet på babytøflene, så er det fortsatt ein liten dott igjen. Med andre ord ingen tier på bøssa før også denne er brukt.


Så kanskje eg skulle strikka ein tunika til Madel av litt restegarn:) Det må jo brukast det også, og i tillegg blir sparebøssa fort tung.


For dei som føle dei trenge påfyll av garn, så er det halv pris på masse utgåande fargar hos Sandnesgarn. Garantert verdt ein kikk!

2 kommentarer:

  1. Smart, driver med det samme her og.
    Legger på en tier for hvert 50 gram , veier når arbeidet er ferdig.
    Lykke til, blir jo noen kroner av dette. :)

    SvarSlett
  2. Og jeg bare samler opp banderolene fra det brukte garnet. Restene som jeg har litt problemer med å bli kvitt, får SFO til finerhekling og andre prosjekter :)

    SvarSlett