tirsdag 14. januar 2014

Endelig!!

Så kom han då endeleg, denna vinteren! Lett snødryss i går, så det så vidt er kvitt, og gradestokken er omtrent der den bør vera. Omtrent ein månad for seint, men bedre seint enn aldri! Jula er pakka vekk for lengst, også desse flotte snømennene som den yngre garde i huset fekk til jul. (Alle ser vel at desse kjem frå ei kreativ dama i Herøysund)


Og når kulden kom, så kunne eg endeleg bruka dei fine, varme julegåvene eg fekk!
Linda syter jo alltid for at eg har varme, fine og gode sokkar. Eg har endå ikkje strikka eit einaste par sokkar til meg sjølv, og det har eg egentlig ikkje behov for når ho strikkar sånne artige saker til å varma undersåttane mine med:)


Ein avsendar, litt lenger nord i fylket, hadde heldigvis tenkt på at kanskje eg kom til å frysa på fingrane mine. Åshild er verkeleg ei dama eg ser opp til, på alle måtar, men ikkje minst når det kjem til handarbeid. Bare sjå desse nydelege vottane her! Dei er så flotte at dei kun skal bli brukt til fint!


Ser at mange har hatt "årsoppgjer" over alt dei strikka i fjor, ikkje minst alle dei strikka julegåvene. Mitt oppgjer er ganske enkelt, ingen strikka julegåver, ingenting strikka til meg sjølv, ein jakke + hua til minstejenta og nokre sokkar til bror min. Resten har forsvunne i Epla-butikken min. Nytt år og nye muligheter til å endra på den statistikken.

1 kommentar: