søndag 17. november 2013

Lubbetid

Det hjalp jammen på strikkelyst og inspirasjon å ta ein liten opprydning i strikkekroken.
Eg er i gang med eit par sokkar, eller lubbar som det heiter på godt suldalsk. Hampsokkar i størrelse 44, julegavebestilling.


Har lagt opp på trepinnane eg handla hos Kinashop, og var litt spent på kossen dei ville oppføra seg etter at eg vaska dei. Jada, du leste rett, eg vaska dei...


Syns dei lukta så pussig når eg åpna pakken at eg la dei i zalovatn. Skulle jo bare ligga litt, men eg gløymte dei ut, så trur jammen dei låg nesten ein time. Etterpå fekk dei lufta seg i vinduskarmen sånn at eg verkeleg skulle bli kvitt all lukt. (Jada, eg er fisefin i nasen, andre hadde nok ikkje reagert i det heile!)


Første rundane kjentes dei litt håse ut, men garnet glei likevel godt. Var litt bekymra for at kvaliteten kanskje ikkje var den beste, betalte vel 149 kroner for 15 sett med strømpepinnar - ingen upris:) Men etter nokre rundar så er pinnane superglatte, det litt grove garnet har nok polert dei. Tenke at det nok ikkje har gjort skade på pinnane at dei fekk seg eit bad i Zalo.
Så her blir det lubbestrikking mens NRK si sportssending rulle på skjermen. Eg er i ekstase over at skisesongen endeleg er i gang. Det fins ikkje bedre underholdning når ein skal strikka. Te og klementiner høyrer også sjølsagt med.


....og julemagasin som pauselektyre?
Men her i dette bladet var det ikkje så veldig mykje strikkekos. Mange andre artige småprosjekt, innpakkingstips, pynting og mykje sømarbeid synes eg. Og då blar eg, med min syfobi, kjapt forbi. Egentlig så kan eg vel bare ned og finna julemagasiner frå tidlegare, stort sett det same som går igjen. Men klare eg å la vera kjøpa dei kvart år???
Nei da....

2 kommentarer:

  1. Koseleg blogg frå deg igjen. Likte den strikkepinnevaskinga. :)

    SvarSlett
  2. Godt at du ikke tok knekken på strikkepinnene dine i Zalo-behandlingen! Er helt enig med deg -sikkert ingen andre som hadde reagert på lukten :)))
    Hørtes veldig koselig ut med kombinasjonen av sportssending og strikketøy.
    Særlig med det været som var i helgen...

    SvarSlett