mandag 18. november 2013

Forsterka hæl

Eg har strikka mange par sokkar opp gjennom åra, men aldri med forsterka hæl. Så då var det kanskje på tide?
Siden alt garnet mitt er utilgjengeleg under oppussingssjauen, og eg dermed ikkje kan finna noko å strikka inn som forsterkning, så måtte eg gjer det på ein anna måte. Hælkappen strikkar eg normalt i vanleg glattstrikk, no har eg gjort det slik:

Rettsida: Ta annakvar maske over på høgre pinne utan å strikke, dei andre strikkar du vanleg rett.
Vrangsida: Strikk alle masker vanleg vrang


Dette blei ein veldig tett og kompakt hæl, men eg ser i ettertid at den trekk seg meir saman enn vanleg glattstrikk. På neste par vil eg derfor legge til fire masker ekstra for at den ikkje skal bli for smal.



På kaosprosjektet går det stadig på fram, men ikkje klart for noko garnskap heilt endå nei...

1 kommentar:

  1. Tenk å ha så mye garn på lager og så ikke kunne få fatt i det... ;)
    Så til sokkene -synes den måten å forsterke hælen på gir et veldig fint resultat!
    Ser ut til at det ikke er lenge til garnskapet kan komme på plass :)

    SvarSlett