torsdag 28. november 2013

Håp for komande generasjonar

Eg satt og såg på barne-tv med yngstejenta i går, og no trur eg verkeleg det er håp for kommande generasjonar! Det var nemlig tegnefilm om garn!!! Dette kallar eg kvalitets-tv!!



På pinnane mine er det nå komt eit nytt par med sokkar, denne gongen gråmelerte i Treskogarn. Merkeleg nok så virka dette garnet litt tynnare og blei meir elastisk når eg strikka med det, samanlikna med det blå Treskogarnet.


Og så er det på tide å begynna å visa fram gangen min. Eg må sei at til å var så utruleg lite interiørinteressert som eg er,  så har eg klart meg over middels bra. Blei jo klam i hendene, kaldsvetta og fekk hjertebank når eg måtte velga ut tapet. Skjønne ikkje folk som pusse opp bare for gøy, eller for å bytta farge. Seriøst, sikker at eg hadde skyhøgt blodtrykk i fleire dagar...
Då får me visa gangen som den var...


                                                            ...mørk dør, uten vindu...


...vegg og dør ned til trappa. Rimelig mørke veggar.


Og sjekk nå da!! Her trengs knapt ord! Både dør og vegg vekke, og ny trapp på plass. Snasigt!


Superfornøyd med den nye døra mi. Sleppe inn masse lys, men sidan alt glaset er frosta er det lite innsyn. Kan springa rundt naken så mykje eg vil uten at naboane ser det... (Vil her presisera at det er ytterst sjelden det skjer..)

Fekk forresten eit superlurt tips frå Byggeriet i Uskedalen, som har vore så snille å setja inn døra til meg. For å vedlikehalda den, så kunne ein bona med bilvoks! Den hadde eg ikkje tenkt på. Men alt som gjer at eg kan utsetja maling og vedlikehold er hjarteleg velkoment!

Nå er det velfortent strikketid her, lubbestrikk!

3 kommentarer:

  1. Så fint det ble. God helg. :)

    SvarSlett
  2. Det blei flott, eg er så glad i grått! Vår gang har og fått grå vegger og kvite lister og dører.
    Trur jammen me har lagt det same golvet som deg, grå venylplater?

    SvarSlett