tirsdag 26. november 2013

Den kvite tornado

Nå har dei flinke karane frå Byggeriet her i Uskedalen slava og slite i fleire veker for å gjera denne damen fornøyd.


Sjølv om damer sjeldan blir 100% fornøyd, så må eg jammen sei meg rimelig nøgd gitt... Eg har i alle fall fått meg ein sinnsjukt mykje finare gang enn eg hadde! Det gjenstår ein del vasking før eg kan visa det fram her, men ein liten sniktitt kan dåke få. Her er nemlig den gamle trappa mi..


Og her er den nye!! Ser strøkent ut, ikkje sant!! Eg har til og med fått meg eit kott under trappa, i staden for hybelkaninfarm. For sannheten er, at med åpen trapp er ikkje
tomrommet under trappa stort anna enn tumleplass for hybelkaninar!


Det må nok ein kvit tornado til før eg kan visa fram ein ferdig vaska og innreda gang, men det kjem, det kjem..

I dag klarte eg heller ikkje å motstå fristelsen til å bestilla meg litt garn. Prøve å komma meg etter skuffelsen når Høgre-regjeringa likevel ikkje gjer nåke med verdigrensa på netthandel frå utlandet. Så mykje meir garn ein får for 1000 kr....
Men, i dag klarte altså nyhetsmailen frå www.yarn.com å freista meg. Prøve jo begrensa meg, men merkeleg nok klare eg aldri å halda meg under den der 200-kroners grensa. Så blir det litt ekstra til staten også denne runden.

Garnet som havna i korga mi denne gangen var blant anna dette. Eg er alltid på utkikk etter nye, endå mjukare skattar, og denne ser jo lovande ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar