torsdag 3. oktober 2013

Mann for sin hatt...

..eller tuppe for sin turban? Eg hadde jo ein ganske klar plan om å laga ei matchande hua til Madel sin nye jakke. Og eg ville ha noko litt anna enn den vanlege, trauste topphua.


Valget falt på Pickles sin turban. Den er ganske så snål, og eg var veldig spent på om den ville ta seg ut på ein toåring også. Ser jo smektande søt ut på babyen i oppskrifta...

Eg kan vel ikkje kallast objektiv, men eg synes huå er bedårande. Og det besta av alt, den har ein så sinnsjukt god passform. Sitte godt rundt øyrene og inntil hovudet, og turbanknuten gjer at den ikkje glir ned i augene. Beste huefasongen eg har vore borti!


Eg har faktisk strikka to, rett og slett fordi den første blei litt knapp. Den passa, men det var ikkje meir heller, sjølv om eg strikka i største størrelsen som var 3-4 år.  Så ved neste forsøk la eg opp 14 masker meir, og den satt perfekt! Ganske iskaldt berekna med garnmengden også, trur eg hadde 1,3 meter med tråd igjen.


Modellen min var heller ikkje denne gangen så gira på å posera fint og pynteleg foran kamera.


Nå må eg bare få knappar i jakken så ho kan bruka settet før det blir for kaldt. Så får eg prøva meg på ein fotosession ute slik at fargane i garnet verkeleg kjem til sin rett!


Faktaboks:
Oppskrift - Snerten selekjole med turban frå Pickles
Garn -  Summer Spun frå Rowan
Pinne 3,5

3 kommentarer:

  1. Grådig søt på modellen og lua, ja!!

    SvarSlett
  2. Likte denne. Sitter jo veldig godt på.

    SvarSlett
  3. Nydelig hue på ein flott modell :)

    SvarSlett