mandag 21. oktober 2013

Haustleg fotoshoot

Endeleg så har eg fått teke bilder av den nye jakka i Rowan Summerspun. Jakka, med tilhøyrande turbanlua, har jo vore ferdig i ein liten evighet. Men eg har ikkje fått somla meg ut for å ta bilder av jakken i bruk. Det hjalp jo heller ikkje at minstejenta klarte mista kamera mitt i golvet sist helg, med linsa ute, sånn at eg blei kameralaus i fleire døgn! Godt at komplett.no kan levera nye tekniske duppedittar ganske kjapt!


I går var været perfekt for å ta bilder, og jenta sånn tåleg samarbeidsvillig når det kom til å stå i ro mens mammaen fekk ta knipsa. Alt i alt ganske fornøyd, både med jakken og jenta:)

 


Strikkelysten kjem snikande tilbake også, det lovar godt! Snart klar for nye, spennande prosjekt!
Enn så lenge så tar eg meg ein kikk innom denne nyoppdaga garnbutikken her!

3 kommentarer:

  1. Flott jakke og lue til ei nydelig jente.
    Ergelig med det kameraet, men det er nå fort gjort da.

    SvarSlett
  2. så flott jakke du har strikka til madel og hua er berre knall tilbehør! No gleder eg meg til nye strikkeprosjekt frå deg, Håper pinnane snart kan klirra i hendene dine, eller det vert vel feil, for moderne pinnar klirrar ikkje? Ha ei fin veke.

    SvarSlett
  3. Kjempefin jakke til ei nydeleg jente :)
    Bra at strikkelysten er på retur, Håper formen er stigande og :)

    SvarSlett