torsdag 10. oktober 2013

Endeleg haust

Eg har venta, og venta, og venta og venta litt til, og nå kan eg endeleg sei at den er her! HAUSTEN!!
For sommaren har vore lang, veldig lang, og varm. Litt for varm for min del.

Det har vore mykje terrasseliv, og det blei hakket meir fristande å tilbringa tid ute den dagen mannen kom heim med denne her!


Fleire strikkande besøk har det også vore, sjølv om eg slit litt med å strikka i solsteiken. Denne dama her  har derimot ingen problemer med kombinasjonen 30 varmegrader og ullgarn!


Men, eg synes nå at hausten har mange fleir positive kvalitetar enn det sommaren kan skilta med
F.eks så kan eg nå fyra i ovnen...


... og kosa meg med ein kopp te mens regnet piske på rutene og vinden ule rundt hushjørna.


Og så kan ein jo nå begynna gle seg til jul, julenerdete som eg er. Eit kjapt overslag seie meg at det kun er 75 dagar igjen til Nissen kjem.
Det verste er jo at det fins fleire likesinna, som alt har både begynt å tenka på julepresangar, julepynt og julebakst. Det fekk eg bevist når eg alt for ei stund si fekk årets første julegave i posten. Til og med julekort var det med, (takk Zirkona,) men eg har drøyd det litt med å henga opp den til å ha juleposten i.


På pinnane har eg både ein babygenser og raggsokkar, men eg har jammen klart å gå tom for garn på begge prosjekt! Så i morgo får eg på jakt etter lillamelert Treskogarn og lys Baby Silk. For det er fullstendig uaktuelt å begynna rekka opp igjen!
Ha ein fin haustkveld vidare godtfolk!


1 kommentar:

  1. Skulle gjerne hatt en slik terrasse-stol!
    Alltid koselig med en kopp kaffe på terrassen din, Jane! Nyter varmen jeg :)
    Høsten er absolutt en koselig årstid på mange måter -fine farger og mye innekos i regnværet...
    Problemet er at når høsten først er kommet, er det ikke lenge til glatte underlag og sludd og kulde og.... Brrr!! Du har jo allerede fått bevis for hvor fort tiden går når julepakke allerede er kommet fram!

    SvarSlett