lørdag 29. juni 2013

..Og så juksar me littegrann...

Eg driv å strikkar på ein ny Mariustunika. Tenkte at eg skulle få brukt opp dette Sisugarnet som eg ikkje var så henrykt over.

Modellen er den same som sist, mønster henta i eit hefte frå Sandnes, og sjølvsagt Sisu. Sist modell strikka eg i str 6 år, og passformen og fasongen såg eigentleg ganske bra ut. Trur eg korta den litt ned i vrangborda i halsen om eg ikkje hugsar heilt feil, men ellers fulgte eg oppskrifta slavisk.
Og tunikaen var perfekt på eigaren!

Bildet henta frå Sandnesgarn si heimeside.

Denne gongen strikkar eg den ganske liten, størrelse 1 år. Eg er snart ferdig med mønsteret, men når eg ser på fasongen, så tenke eg at den ikkje bør vera særleg lenger før eg feller av rundt halsen. Det er jo ikkje nokon sjiraff som skal gå med den heller!
Skal eg følga mønsteret til punkt og prikke har eg fortsatt 16 omgangar igjen før felling. Det blir litt drøyt..


SÅ då juksar eg litt! Tar vekk den eine kvite mønsterborda og erstattar med ein enkel omgang med kvit, og så lagar eg den raude kanten oppe smalare. Litt spent på korleis det blir, ein klarar ikkje sjå det skikkeleg før kjolen er på ei lita tulle.
Eg kryssar fingrane for at planen min funkar, og at passfomen blir bra,
Kanskje eit par av dåke gidde kryssa fingrane også, så eg verkeleg har oddsa på mi side?!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar