lørdag 1. september 2012

Det er faktisk Lene sin feil...

Eg innrømme det med ein gong, eg har handla meir garn. Men er ikkje det første steget for slike avhengige? Å innrømma problemet? Hihi..
Fekk nemlig ei sånn koselig melding frå Lene i går, om me ikkje skulle ein snartur til Porselensbuo i dag sidan det var komt masse nytt garn. Eg er sjølvsagt med, til trass for at eg har nok garn fram til neste århundre og litt til.. Så i dag fekk fira nøster med Karisma bli med heim, samt tre nøster med bambusgarn.



Bambusgarnet skal eg bruka til klutar, leste på nettet i går at bambus hadde ein antibakteriell effekt så dei egna seg svært godt til klutar. Litt spent på korleis garnet er å strikka med sidan det har ein ganske bandliknande fasong.

Måtte og ta bilde av garnet eg handla i Bergen (Norwegian Spirit) sist veke så eg kunne legga det inn i Årsrekneskapsbloggen min. Litt uroa nå for at eg har passert 100 kg med god margin. Tør ikkje rekna over før eg har strikka opp litt meir.




Og så kom det jo ein sånn koselig overraskelse i posten her om dagen. Nydelig garn frå Jojoland og den søte knappeboksen i blikk. Og ikkje nok med det, oppi knappeboksen var det ein haug med merkelappar/tags, maskemarkørar og fine heklablomster i mine favorittfargar! Ein skikkelig
oppmuntring, tusen takk Zirkona!





2 kommentarer:

  1. Heisann!
    Så koselig blogg du har! Har lest litt gjennom tidligere innlegg også, og er råimponert over garnlageret ditt! Det må jo være drømmen! Jeg har altså 11 kilo, og sliter med plassen i reolen min, så jeg lurer litt på hvordan du lagrer hærlighten din?

    Ha ei fantastisk helg!

    SvarSlett
  2. Første steg er å innrømme at man har et problem, ja. ;)
    Kjempeflott garn du har kjøpt da! :)

    SvarSlett