fredag 18. juli 2014

Bomullmix i varmen

Det frista lite å strikka i ull når det er varmt. Derfor var det ganske herleg å få Porto på pinnane. Svalt og godt å ha i fanget. Har starta på ein jakke, heilt på frihånd, til yngstejenta. Om eg får det til er jo ein anna sak...


Men dette Portogarnet er ganske snodig. Det er et slags båndgarn, og når ein ser nærmare på det ser det ut som tynn, tynn tråd som er strikka til tynne tarmar. (skjønte nåken ka eg meinte tru...?)
Og garnet inneholde bomull og viscose, men ikkje blanda. Det er eit stykke bomullstråd og så nokre cm med glatt, tynnare viscose. Gir ein ujamn, men litt stilig effekt.


Me har hatt nåken fine dagar i Suldal. Alltid godt å komma t mamma sin middag. Eg ser det som ferie bare eg slepp å laga middag.
Me har vore ei lita veka på hyttå, og broremann og pappa snekra benk til verandaen.

 
Så har Victoria fått bada. Både i basseng, i kalde, kalde Suldalsvatnet, og så var ho med tante og onkel i Jåvatnet og bada. Og eg skjønne ikkje at det ikkje er fleire å badar rundt forbi. Me var heilt aleina i Jåvatnet, og når eg var på Victoria sin alder var det alltid stappfullt av folk der. Kanskje folk er så ofta i Syden nå at dei ikkje gidde bada her lenger...


Men, borte bra og hjemme best. Nå får eg laga middagen min sjøl, og prøva vinna over berget med skittentøy. Strikkelysten er og på veg tilbake, så kanskje det blir litt effektivisering på den fronten og!

2 kommentarer:

  1. Enig! :) med en gang litt av varmen gir seg, så kommer strikkeånden tilbake, og bra er jo det. Ser ut til å vær et spennende garn du har funnet deg, dette blir nok fint Jane :)

    SvarSlett
  2. Portogarnet hørtes spennande ut, har aldri vore borti det. Kanskje eg må ta ein tur til husfliden neste gang eg er på Sand...

    SvarSlett